Film lørdag

IMG_0548.JPGHei.nå er jeg tilbake igjen.💻

I dag skal jeg se på youtube. Jeg liker å se på Herman Dahl, rubnuvo og Marcus & Martinus. Hvilke YouTube kanaler ser dere på? Skriv kommentar😝 Nå har jeg vært på butikken å handlet julekalender og godteri🍬Jeg kjøpte de rosa skumgummi greiene og sjokolade.Det er veldig godt🤗 I kveld skal jeg se på film på netflix😀Har dere forslag til noe jeg kan se på? Hvis dere har forslag så skriv kommentar🙃 Det er veldig gøy å skrive på denne bloggen😜 Neste innlegg blir på mandag💙

 

Leave a Reply

